Na portalu Index.hr danas je objavljen članak pod naslovom: „USKOK žrtvi reketa zalupio vrata pred nosom: Prvo se najavite pa onda prijavljujte!“. Iz takvog naslova i sadržaja cjelokupnog teksta proizlazi da USKOK, iako na svojoj web stranici navodi razne mogućnosti kontakta s osobama koje prijavljuju kaznena djela, između ostalog i osobni dolazak u Ured, u svakodnevnoj praksi baš i ne postupaju tako. (17. 8. 2012.)
Analizom postupanja sa strankama koje su danas osobnim dolaskom ili putem telefona kontaktirale USKOK utvrđeno je da niti jedna stranka nije djelatnicima USKOK-a navela da želi prijaviti kazneno djelo iznude te ukazala na potrebu žurnog postupanja kao što je to navedeno u tekstu.
Više stranaka je bilo u Uredu ili u njegovim Odsjecima i tražilo da ih primi određeni zamjenik ravnatelja ili da s njim telefonski razgovaraju. Ako je taj zamjenik ravnatelja bio u Uredu i ukoliko nije obavljao žurne poslove koji ne trpe odgodu taj zamjenik se javio stranci ili ju je osobno primio. Nadalje je utvrđeno da je jedna stranka tražila određenog zamjenika ravnatelja tvrdeći da s tim zamjenikom ima dogovoreni sastanak, a kako je taj zamjenik bio odsutan to joj je odgovoreno da je taj zamjenik ne može primiti. Kasnije je i sa tom strankom dogovoreno da će je primiti drugi zamjenik.
Zaključno možemo samo ponoviti kako Ured svakodnevno prima veliki broj stranaka i postupanje Ureda ovisi o okolnostima svakog pojedinog slučaja. Ukoliko se radi o žurnom slučaju odmah se poduzimaju sve zakonom propisane aktivnosti, a u drugim slučajevima se strankama daju upute kada da dođu, trebaju li donijeti dokumentaciju, obratiti se drugom nadležnom tijelu i slično.