Općinsko državno odvjetništvo u Karlovcu je, uz istražni zahtjev podnijet 9. studenog 2010. protiv hrvatskog državljanina (1984.) zbog kaznenog djela izazivanja prometne nesreće iz čl. 272. st. 1. i 3. KZ-a, podnijelo Istražnom odjelu Županijskog suda u Karlovcu zahtjev za proširenjem istrage i protiv hrvatskog državljana (1977.) zbog osnovane sumnje na počinjenje kaznenog djela izazivanja prometne nesreće iz čl. 272. st. 1. i 3. KZ-a. (31. 5. 2011.)
Postoji osnovana sumnja da je 34-godišnjak 5. studenog 2010. upravljao osobnim automobilom marke Nissan 350 autocestom A6 iz Zagreba u smjeru Rijeke, a istovremeno je i 27-godišnjak u istom smjeru upravljao vozilom Ferrari 131 Modena pri čemu su vozili brzinom koja je uvelike prelazila vrijednost dozvoljene brzine na ovakvoj vrsti prometnice i na način da su tijekom vožnje, poradi zaobilaženja drugih vozila kao i bržeg savladavanja zavoja učestalo mijenjali prometne trake. Oko 12,20 sati 34-godišnjak je prošao čvor Bosiljevo upravljajući vozilom tehnički neispravnim za sudjelovanje u cestovnom prometu desnom prometnom trakom sjevernog kolničkog traka. Osnovano se sumnja da je pristajući na sve posljedice koje zbog takve vožnje mogu proizići, u desnom preglednom zavoju i nizbrdici vozio prevelikom brzinom s obzirom na stanje prometa i njegovu gustoću te na nedovoljnoj udaljenosti od vozila Ferrari 131 Modena kojim je u istom smjeru ispred njega, preticajnom trakom prevelikom brzinom s obzirom na stanje prometa i njegovu gustoću upravljao 27-godišnjak.
Uslijed prevelike brzine i nedovoljne udaljenosti od vozila Ferrari 131 Modena, kojem se uslijed veće brzine kretanja približavao, a kada je 27-godišnji vozač Ferrarija ne vodeći računa o položaju svojeg vozila i vozila drugih sudionika u prometu započeo s prelaskom iz lijeve u desnu prometnu traku, 34-godišnji vozač Nissana nije bio u mogućnosti pravilno ocijeniti položaj svog vozila te ga držati na dovoljnoj udaljenosti od Ferarija, pa je prednjim lijevim bočnim dijelom svog vozila udario u zadnji desni bočni dio Ferrarija nakon čega je to vozilo u zanošenju sletjelo desno van kolnika i udarilo u rubni kamen i prometnu signalizaciju. Nakon višestrukog prevrtanja na zemljanoj površini zapalio se a potom i eksplodirao spremnik goriva pri čemu je putnica u tom vozilu I. O. (1990.) od zadobivenih ozljeda preminula na mjestu prometne nesreće.
U tijeku istrage nužno je dopuniti istragu u odnosu na 27-godišnjaka provođenjem rekonstrukcije i određivanjem novog prometnog vještačenja iz razloga jer prometno vještačenje provedeno tijekom istrage nije u cijelosti odgovorilo na sva postavljena pitanja u svezi cjelokupne dinamike nastanka ove prometne nesreće.